FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Medlem
|
Eller när man snappar sina gamla domäner
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
|
Eller när man försöker köpa en domän från en annan här på forumet och inser att man redan äger den ... och han inser att han inte äger den, fast han trodde han gjorde det. Pinsamt i båda ändarna ...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Eller när man ser en skön domän att snapbacka och inser att man själv ägde den innan men lät den expirea
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Är det en varningssignal att inte ha koll alls på hur många man har utan bara vet att man slutade räkna vid 70 nånstans?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
|
Trevligt att veta att man är långt ifrån ensam om detta. Precis som många andra sagt så har även jag börjat tänka över mina registreringar den senaste tiden. Nu ligger fokus på att skapa sajter till de flesta av domänerna som ligger på lager, därefter kan jag med gott samvete börja registrera nya.
Hoppas .SE inte uppnår registreringsmålet i sina prognoser, så att det blir en rea i december ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Oh no...gick in på Snapback idag och började storshoppa O______O
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Medlem
|
En flaska whisky och samtidgt läsa vilka domännamn som släppts dom senaste 2 veckorna resulterade i 17 domäner och en rejäl huvudvärk...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
|
Var det till för några år sedan. Visst ångra en del domäner som jag inte har förnyat, såsom spelserver.se , snabbapengar.nu osv. Men orka. Man skall ha något vettigt innehåll stoppa bakom domänen också , inte bara skit.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|