FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tror jag äger ett 40 tal, inte säker.
Brukar bli lite impulsiva köp ibland. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tror jag får skriva upp mig på listan, har dock tagit det väldigt lugnt på sista tiden
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ska inte säga att jag är beroende, och jag äger inte speciellt många domäner, men ett par spontanköp har det blivit där jag i efterhand har lite svårt att motivera kostnaden.
Bästa exemplen är väl guitarherocup.com och thecookieman.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Om man går in på Google Trender och ser att sökning på askmolnet har ökat med 3 700 % dom 30 senaste dagarna i Sverige och någon lämplig domän är ledig så är det svårt att låta bli att köpa den.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Oj på er! Haha, få se nu.. Jag äger bara 4 domäner...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag är redan körd ... har alldeles för mycket.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
runt 120 nu. Numera reggar jag inte namnen om det inte finns tillräckligt mkt pengar i den branchen, eller om sökningarna per månad e för få.
Man vet att man har för många domäner då man börjar få guldmedlemskap och rabattkoder för att förnya dom :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Supermoderator
|
550 och ökar med cirka 10-20 i månaden skulle jag gissa.
Köper dock inte så mycket omotiverade och långsökta saker som jag gjorde förr, försöker vara mer realistisk och business-minded numera även om det kan vara svårt ![]() Senast redigerad av ztream den 2010-05-16 klockan 20:35 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
känner även jag igen detta beteende. har man inget annat att göra går man in o köper en sjysst domän för senare tillfälle hahaha har kring ett par hundra
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Hah, känner igen det där. Jag kommer allt ihåg för en sisådär 6 år sedan, i min gamla tråd från 2004 när du bara hade 10 domäner! ![]()
. [ Marbella.se | ValutaGraf.se | Virusprogram.se | Malta Bolag.se | Växlingskontor.se ] . Senast redigerad av Marcus den 2010-05-16 klockan 21:04 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|