| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Inga problem, ta det på rätt sätt bara.
Jag gillade din design skarpt tills jag såg webbyrån, sen kändes som att du måste ändra på saker. Det skulle förmodligen räcka med att bara ändra bakgrunden så skulle den absolut värsta likheten vara borta, då skulle ingen omedelbart tänka på det iaf. Du kan säkert komma långt med enkla medel och justeringar... |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Snyggt, men det är lite svårt att läsa "lite om mig"-texten.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Supermoderator
|
zekighulam,
Frågar du efter feedback får du nog räkna med lite (konstruktiv) kritik också. Jag brukar ibland (med rätta) bli sågad vid knäskålarna i denna forumdel, hehe. Som sagt tidigare är du uppenbart talangfull och skulle nog inte behöva "sno" något alls. Ibland är nog INTE enkla, snabba genvägar "the way to go". Ps. danieldates förslag angående jpg istället för png är nog ett mycket klokt råd.
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Jag hade tänkt och ändra header-bgn till jpg men, då blev det lite krångligt längst ner på headern eftersom lite oliak grejer är lite genomskinliga, skuggor osv, men jag kan absolut dela bilden i 2 delar. Skall ordnas.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Du kan inte dela av headern och enbart ha den genomskinliga delen i PNG?
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|