FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej! Idag så fick jag ett meddelande från facebook där det står:
Citat:
Mina sidor är alla "Gilla för att se bilden" sidor och jag sprider inget hatiskt, eller olämpligt budskap, absolut inte. Jag förstår alltså inte vad som är fel. Är det inte tillåtet med sådana sidor? Det finns ju massvis med sådana.. Dessutom så har ingenting skett vad jag kan se, alla sidor står kvar. Tacksam för svar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jag förlorade igår min största sida som precis hade spräckt 1miljons gränsen (dvs, vi hade över 1m fans) och blev varnade så sidan raderades. Sånt händer. välkommen till FBM (facebook marketing) Facebook stänger ner alla "Gilla och ta del av innehållet" sidor som dem ser, då "fan-sidor" inte är till för sånt här. Fan-sidor är till för att representera ett företag/hemsida/artis osv.. inte för några "haha, kolla på denna roliga bilden" osv... du förstår vad jag menar!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Såg nu att en av mina Engelska sidor var raderad.. Innebär det här att mina andra komme ryka dem också?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu har någonting hänt med min väns sida:
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Med en gemenskapssida postas inte dina spammeddelanden till fansen, och du har inte längre adminskap över sidan. Vem som kan ansöka att administrera och uppdatera sidan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Är du säker på det? Jag har ett testtkonto, som inte är admin i min väns sida. Och jag ser inga adminalternativ.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |