| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Hej.
Någon annan som har haft problem med betalning från payson och agenintegration idag? Alla beställningar betalade med payson idag hos oss har listats som "Ej betalde" istället för att automatiskt byta till "Betald". Kan det ha något att göra med att payson lanserat en ny hemsida? |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Ja, det gick inte att genomföra några köp under ca en timme imorse. Och det hade mycket riktigt att göra med lanseringen av deras nya site.
Tyvärr inte första gången det händer vid uppdateringar på siten, vilket får en att undra om det överhuvudtaget sker några acceptanstester innan produktionssättning. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker det har varit många problem med payson generellt, jag har ett 5-tal kunder varje vecka som säger att står fel försök senare och liknande.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Visste faktiskt inte att det var så stora problem som du säger danielos. Tyvärr är det nog ett stort mörkertal av kunder som helt enkelt går någon annan stans när det inte fungerar.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Folk får upp på paysonsidan: "Ett fel har uppstått Felbeskrivning: Ett oväntat fel har uppstått - vänligen gå till startsidan http://www.payson.se och försök igen." |
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|