FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
TSHITR.COM (notera stavningen)
Bakgrund T-shirt branschen är stor. Jättestor. Det är en växande marknad och för den som kan, har känslan och viljan så finns här pengar att tjäna. Nu säljer jag denna site, TSHITR.COM, pga. tidsbrist. Jag har två mastodont projekt detta år och jag kommer förmodligen inte göra något vettigt med tshitr.com de närmaste åren. Stavningen, tshitr, sticker ut, är lite kaxig och finns listad i Urban Dictionary. Status idag Tshitr.com körs idag på en wordpress installation. Inkomst Inget i dagsläget att redovisa > 5 kr / dag (adsense). Jag har inte heller gjort några ansträngningar att bygga upp sidan med innehåll, annonser och/eller affiliate program. För test så har jag från slutet av april fram till idag kört lite innehåll och annonser och med lite inskruvningar gav det resultat i besök direkt. Den som är duktig på detta område har stor möjlighet att lyckas. Det finns en stor potential till att sidan kan bli stor. T-shirts är en tacksam bransch där du kan välja ganska så friskt vad som publiceras. Vidare så finns gott om affiliate program inom denna nisch och det är lätt för produktplaceringar t.ex. Pris: Startbud: 1000kr (vet inte om det säger något men SEDO har värderat sajten till $500+ i nuvarande form) Senast redigerad av laserdance den 2010-05-05 klockan 13:52 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tshitr.com är nu såld!
|
||