FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Ser för mitt inre öga något grönt till vänster, kanske en klätterranka?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
"för mitt inre öga" = "i mitt huvud"
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Han måste vara stenad. : )
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
har inte läst de tidigare posterna, men mina tips är det här: texten som står under lancore, gör den lite mer spacig, bokstäverna sitter för tätt ihop med varandra.
Sedan tycker jag du ska flytta: Söker du efter en tekniker och resten av den text, flytta den mer till vänster så den hamnar i samma linjegång som LanCore och Navigering. Hover på se våra erbjdanden, hover på navigeringen (kanske att bakgrunden blir ljus ljus ljusblå). Sedan rubrikerna = navigering, information, support, vi erbjuder nu alla företagande..., dessa rubriker tycker jag att du ska köra en mindre margin-bottom på, lika mycket margin-bottom på rubrikerna som margin-top på the paragraphs, haha förstår du va ja menar? Annars ser det bra ut ![]() Senast redigerad av zekighulam den 2010-05-09 klockan 15:19 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skulle byta bockarna mot dessa istället: http://www.iconspedia.com/icon/symbol-check-4548.html
Mycket fräschare faktiskt, och färgen är grön, eftersom du inte har så mycket färger så tycker jag du kan dra in denna, skulle bli mycket snyggare enligt mig ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tack för tipsen, ska höra med killarna på lancore och se vad dem tycker.
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|