FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Eftersom intresset verkar svalt väljer jag att behålla siten och utveckla den vidare.
Tack till er som visat intresse, var inte ute efter att göra någon upprörd med denna tråd utan helt enkelt en reservation att jag inte säljer till vilket pris som helst. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Ett riktpris kanske hade varit bra?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Men shit, ha lite mindre bråttom grabben!
Jag bjuder en tusing (köper som svenskt AB). Om du tycker att det är för lågt, ring mig på 0768 999 580 så tar vi det hela per telefon. Vi kan säkert hitta en lösning som funkar för oss båda. /Johan Höglund |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
hur lange lagras bilden pa din sida, innan den forsvinner?
edit: sag nu att den lagras for evigt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag har fått ett bud på 5000kr som jag tackat nej till kan jag tillägga. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Nykomling
|
Bjuder 6000.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Regdatum Mars 2010? 1inlägg? OP är min misstanke!
Scriptet är i min mening inte värt ett öre innan statistik på betalningar har visats. Jag driver själv en liknande site, och att dra in vinst på siten är otroligt svårt. Så visa lite underlag. 6000 är helt orimligt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Koden vet du absolut ingenting om hur det fungerar, uppladdingsfunktionen är en liten del i geting.se och den är ganska så simpel. I övrigt ligger det riktigt många timmar bakom geting.se för att få den snabb, resurssnål och smidig. Det som är sjukt svårt är att driva trafik till en sådan site vilket jag misstänker att du misslyckats med. Jag har dock drivit den i rätt många år och var ganska så ensam om att erbjuda det jag gjorde när den startade. I alla fall, 6000kr är inget bud jag tänker acceptera och jag har ingen aning om vem som bjudit det. Jag har även fått ett bud på 5000kr via PM vilket jag tackat nej till. Jag tänker i övrigt inte publicera min AdSense statistik här på forumet då det striden mot Googles regler utan detta är något jag tänker ta med en aktuell köpare privat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag måste faktiskt säga att sidan är väldigt motbjudande, kanske bara jag som tycker.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|