FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej på Er.
Någon som har erfarenhet av Microsoft Hosted Exchange leverantörer här i Skandinavien? Har ett bra och prisvärt åf konto i dag hos sherweb.com, men det blir lite trögt över Atlanten. Det billigaste jag hittat är Crystones erbjudande på två år (Pris per månad: 72.50 kr/mån (inkl moms)), men jag har ställt några försäljningsfrågor till dem och inte fått svar på 24 timmar.....? Någon som har några andra bra tips. Har redan hittat "moln.net" "brommaitsupport.se" och "gns.se" / Gunnar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Kolla www.qpol.com, p.m mig för mer info...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hur mycket utrymme söker du?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Bara två mailboxar a 1gb
Japp, hittade nyss Er hemsida. Senast redigerad av SajtXL den 2010-04-23 klockan 00:43 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Som jag skrev som svar på ditt PM så har vi haft underbemanning i vår kundtjänst denna vecka pga sjukdom vilket förlängt svarstiderna något. Men du kommer få svar på dina frågor under dagen, om du inte redan fått det till och med!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag frågade om betalningsperiod, mail forward, alias, spamskydd, licens Outlook, push mail och active sync. Svaret jag fick var var vilken bindningstid som Ert konto har ? Visserligen bra att veta, men ingen fråga jag ställt. Då jag inte hittar nått om 15/30 dar testperiod är jag inte så sugen att teckna ett avtal på två år när jag inte vet vilka tjänster som ingår. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Du har PM =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Blev till sist Crystone trots den oklara informationen på deras hemsida, fått hjälp av eng3 här på forumet med svar på ett antal frågor (tackar),
dock fortfarande ingen exchange-konto efter 5 timmar. Inte efter 9 timmar heller, har både ringt och mailat deras support. Skall passa på att nämna att både Securehosting och Qpol varit betydligt snabbare med sin support. Securhosting hade ett konto klart efter bara några minuter (visserligen en mindre leverantör, men jag tror på kundvård) Senast redigerad av SajtXL den 2010-04-23 klockan 23:41 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad har du för kundnummer/ordernummer/användarnamn hos oss?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|