FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan också tillägga att helt ny kontrollpanel kommer i november. Då blir det klart enklare att administrera och samla domänerna hos oss.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Självklart. (om du menar länken till support.citynetwork.se), annars gäller det .SE och inget annat.
Har tyvärr inte tid att vänta till november att byta namnservrar på mina .SE-domäner. Men eftersom detta inte verkar vara något problem för andra, så gissar jag att det är någon bug hos mig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Verkar vara som du inte får länken som du ska. Skriv till [email protected] så fixar de både KPn och om du vill - gör ändringarna till dig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag menade att logga in hos Joker, men jag trodde inte att det gällde .SE eftersom dessa ska kunna ändras från kontrollpanelen. När jag ser i din skärmdump att expiredate saknas får det mig att tro att det kan fungera snart, bara det att domänerna inte hunnit bli registrerade än, eller att det är något hos City Network som behöver få lite tid för att uppdateras.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
finns det möjlighet att göra massändringar av dns records hos city network? jag har hundratals domäner och att gå in på varje skulle ta sjukt lång tid.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tyvärr har vi inte verktyg för det idag MRDJ. Vi kommer med en rykande färsk kontrollpanel om en månad - ska kolla om det finns funktionalitet för detta där. Om inte - något vi bör jobba på för att få in.
BjörnJ - med nya KPn kommer du kunna hantera allt direkt i samma panel. Dessutom ökar vi på rejält med stöd för nya toppdomäner som du också fullt ut kan hantera på ett och samma ställe. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|