Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Kritik på humorsajten kulenbulen.se

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-04-17, 18:08 #1
datar datar är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2009
datar datar är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2009
Standard Kritik på humorsajten kulenbulen.se

Hej!

Kulenbulen.se är en humorsajt där jag samlar roliga filmklipp, bilder och historier. Materialet får jag oftast via e-post men även det jag letat på diverse videosajter som YouTube samt i tidningar!

Själv idén är väl inte vidare unik, men jag vill ha en ställe där jag kunde samla alla mina favoriter. Så det fick bli en wp-blogg som grund, där jag även delar med mig till andra.

När sidan var klar så validerade den både xhtml och css. Det gör den inte nu då jag valt att sluta med att validera youtube klipp och ett av mina plugins validerar inte css. Även annonserna påverkar xhtml valideringen. Men oavsett så ska sidan se bra ut i alla webbläsare

Bloggen har funnits nu ett tag och jag funderar på vad jag kan göra bättre? Hur tycker ni om upplägget osv? Vad är bra och vad är dåligt? Något som saknas? Har funderat på om man skulle ha fler saker på sidan, som exempelvis tv-tablå , nyhetsportal (inriktat på humor) osv? Helt enkelt en "nyhetssida" med inriktning på humor. I samma veva bygga om sajten så den liknar mer en nyhetssida. Eller ska jag bara ha det som det är?

Adressen till sidan hittar ni här: http://www.kulenbulen.se/

Tack på förhand!

Med vänlig hälsning
Johan Linnarsson
datar är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:25.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017