FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tänkte bara dela av mig detta då jag tyckte att det var förvånande och glädjande att det fungerar på det viset.
Skulle flytta en domän idag från en annan registrator. Direkt efter flytten tänkte jag att jag måste skicka in ett supportärende då domänen skall förnyas väldigt snart och en faktura bör skapas för detta. Fast jag hade skapat ett ärende, så insåg jag bara någon minut efter att vid flytt av .se domän, så känner man av hos Binero att domänen borde förnyas snart och då skapas automatiskt en faktura bara någon minut efter flytten. Sedan skickas den direkt via mail. Så fakturan kom innan bekräftelsen på mitt ärende ![]() Ja, bra automatik, som verkligen uppskattas av kunderna, i alla fall av mig! (Negativt var det att supportformuläret saknade svenska tecken, man kunde bara välja "high" för prioritet, men jag antar att man håller på och ändra någon på sidan, som ledde till dessa brister. Jag klarade mig utan de svenska tecken ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
|
Bineros support brukar var strålande tycker jag via mail. Proffsigt och trevligt. Dock är min erfarenhet av live-chatpersonalen att de är okunniga och otrevliga/nedlåtande. Även systemet fungerar dåligt för mig då jag konstant loggas ut mitt i ärenden
![]() Men binero som helhel känns bäst. Dock reggar jag dock alla mina nya domäner hos loopia pga det lägre priset som gör att jag sparar någon tusenlapp per år. Men åter mera ontopic. Bineros fakturasystem är bra. En ändring i och med det "nya binero" är att det inte går att betala gamla fakturor där man gjort någon ändring om man skulle vilja ångra den. Jag var då tvungen att posta ett formelement via javascript m.m för att komma runt det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Citat:
Ja, men bara i IE8 och IE7. Ser ok ut i Firefox och Chrome. Dessutom (svars)sidan efter att man skickade in ärendet var ganska förvrängd. Men det uppvägdes av att det skickades ut en faktura automatiskt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Snyggt. De kan det där med användarvänlighet. :-)
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|