FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Holländare och personer med hotmail adresser har jag sedan länge slutat att göra affärer med eftersom dom tycks lida av en kronisk sjukdom som gör att dom aldrig kan hålla avtal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Rör sig om 20000 kr.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Om han är holländare eller svensk kvittar finns grisar i alla länder enligt mig.
Om siffror verkligen stämmer på inkomster osv när man köper en sida vet man aldrig. Du kan ju alltid be om att få logga in på hans affiliate konton och titta iställe för printscrenen om det är den delen du känner dig osäker på ? eller analytics. Och betala handpenning till du har din sida och sen resten? eller gör en deal om halva summan först o halva efter leverans? Eller be om scankopia på leg/körkort så du säkert vet vem du ska kontakta om saker inte stämmer? personligen brukar rykte och tid på forum vara det som avgör för mig om jag vågar pynta i förväg. lycka till iaf=) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
det bästa är att ni träffas, om du ändå ska punga ut 20 000 så e det värt att ta dig en resa som kostar dig max 1-2000 kr samt som du kan passa på att njuta av Amsterdam ta en kaffe med honom,massa fina coffeshops
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|