FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Stort tack allesammans för all beröm! Det värmer alltid.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bra tjänst. I like...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
mycket bra jobb! men en sak jag reflekterade på... jag driver två rss-rip sidor och den ena så frågade vi respektive källa om vi fick använda deras logga med nyheterna.. och fick ett negativt från 6 av 9. Tror du borde fråga respektive källa så du slipper krångel.
Ville bara påpeka det. annars är allt toppen! mycket bra jobbat. Lycka till! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Mycket bra tjänst! (ange startsida..) Tack!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack allesammans!
Ni får jättegärna komma med förslag om det är någon nyhetssajt ni saknar! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Riktigt snyggt jobbat, går in på mina bookmarks också
![]() Dock hittade jag en encoding error på din sida, se nedan screenshot. Sen om man nu ska vara petig gillar jag inte den röda färgen under "Saknar du några nyheter", "Avbryt" ser jag knappt (är lite färgblind). Men som sagt nu är jag riktigt petig, snygg sida, bra funktion, tydlig och ja helt enkelt bookmarkad hos mig också ![]() Ett förslag för framtida utveckling är att kunna anpassa efter egna behov, alá iGoogle. Du skulle kunna göra så att man skapar en "unik" url till varje användare, om jag t.ex. vill ha spider får jag spider.newly.se/ekonomi/ som jag sen kan bookmarka. Då slipper du allt det där med registrering, inlogging osv som kan vara jobbigt för en sån här tjänst. Det skulle ialla fall jag gilla, enkelt och användbart ![]() Lycka till med fortsättningen - Mathias |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Beträffande färger så kan du mycket väl ha en poäng där, tar åt mig och provar en annan variant, kika nu! Apropå användaranpassning så har jag tänkt i dom banorna. Ska få lite snurr på besökarsiffrorna först och kolla att det är något folk vill använda. Sen ska jag kika på någon lösning för att låta användarna "bygga" egna nyhetssidor. Senast redigerad av gfors den 2010-04-17 klockan 17:42 Anledning: teckenproblem löst nedan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Eftersom felet på bifogade bilden var sista tecknet, kan det inte vara så att du kapat mitt i ett tecken? Ex. om du kör med php så fungerar inte substr då den inte klarar utf-8, du ska använda mb_substr.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Stort tack! Tror att det där var det sista av teckenproblemen... |