FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Tror ni man kan råka ut för obehagliga överraskningar om man driver en spåtjänst via telefon. Kunderna kopplas till en av "spådamerna" man har anställt och man tar betalt per minut via ett vanligt betalnummer. Tror ni media eller andra kan vara intresserade av att hänga ut den som driver tjänsten?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det drivs hundratals "spåtjänster" i Sverige. Framförallt många kåta hemmafruar som jobbar där
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Jag menar en seriös spåtjänst
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Hur seriöst är det att spå någon via telefon?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Banned
|
Vad tror ni?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hur seriöst är det att spå någon alls?
![]() Bedriver du "oseriös" verksamhet som syftar till att utnyttja eller bedra människor på något vis så riskerar du alltid att hängas ut av journalister eller bloggare. Gör något vettigare eller våga stå för det du gör vilket du uppenbarligen inte vill göra ![]() Märk väl att jag inte säger att det är vare sig rätt eller fel. Jag ser det bara som oseriös verksamhet men det är min rent personliga åsikt.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-04-10 klockan 22:26 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Banned
|
Jag kan tänka mig att en del människor tycker spåtjänster är oseriösa. Vad tror ni den allmänna åsikten om live och inspelad telesex är? Jag tycker inte det är oseriöst och det fyller en funktion.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Skall denna tråden ansluta sig till dina tidigare 30 trådar om telesex?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Banned
|
Ursäkta...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tror de flesta ser spådom som något tveksamt och att då förflytta det till ett telefonsamtal, där man absolut inte kan få reda på något om människan, gör nog att det går från tveksamt till löjligt.
Men prova, varför inte? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|