FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
balstaatv:
Har du följt mitt råd? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
|
Då Kerio är ett kommersiellt program antar jag att du köpt mjukvaran.
Varför skickar du inte bara ett mail till deras support och frågar? Kerio är inte världens mest använda mailserver, om man säger så. Jag har bara sett den hos ett fåtal av våra kunder och de flesta bytte till Exchange. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Har löst mitt problem, hittade denna lilla programvara OZEKI MESSAGE SERVER 6 fungerar kanon, och var mycket lätt att installera !
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
|
Du skulle kunna koppla in ett vanligt 3g modem / dongel också så får du usb interface osv som funkar från start.
Sen har MS egenbakad sms mjukvara som är gratis, fast den kommer inte funka med kiero out of the box då det enbart är ett korkat gui. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Om man ställer en fråga på ett öppet forum så lär du nog få räkna med att få förslag som löser dina problem, och andra som ger dig andra råd. Det får du nog leva med. Du hade inte ens behöva svara på mitt inlägg, men gjorde det ändå.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har byggt några trevliga SMS-funktioner med SMS Server Tools (http://smstools.meinemullemaus.de/) samt ett GSM-modem. Funkar riktigt bra. Är dock linux-programvara men funkar även på Windows mha. Cygwin. Kör det för tillfället på Win SBS 2008 och det rullar på klockrent!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|