FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Någon som vet om det kostar att lägga upp en auktion där?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Såg att auktionen diskuterades friskt här: http://www.lindqvist.com/gor-ett-dom...a-kvarndammen/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Trodde det bara var deras egna konkursobjekt som såldes där. Domänen är ju registrerad på en privatperson. Det hela verkar rätt skumt. En personlig blogg ju.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Om man läser det som står i länken som JLE gav så ser man att det inte är något skumt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Den är uppdaterad nu med lite screenshots på intäkter samt statistik från analytics.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Intäkterna var inget att hurra över direkt, men med lite engagemang kan man nog minst tredubbla dom.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Citat:
Jag är inte insatt på något sätt, men det finns väl onekligen en anledning att Andreas stilrena wordpress-teman blivit så populära!
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2010-04-02 klockan 03:45 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Och nu skriver e24.se om försäljningen...
http://www.e24.se/entreprenor/varlds...on_1964031.e24 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
fabian > Vart hittade du skärmdumpen på analytics och intäkter?
För övrigt är det jäkligt skrämmande att han blev skönstaxerad så. För uppenbarligen fanns ju inte det intäkter som Skatteverket trodde. Då hade han ju betalat och inte satt sig i konkurs. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|