FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har inte längre nån användning för ostkuk . nu och tänkte sälja den för en femtiolapp (eller högre), eller om någon har Sex Pistols - Nevermind the bullocks på vinyl (behöver inte vara förstapressen) och vill få en domänen i utbyte.
Bud/frågor i tråden och PM går bra. Säljer som privatperson och eventuella kostnader står köparen för. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
"inte längre nån användning för ostkuk.nu", hehe. Får fan fråga när du hade användning för den?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Själva historian bakom ostkuk var en fyllegrej som sen blev ett internskämt för totalt tre personer, sen fick lite fler personer reda på det. Då kändes det rätt att skaffa domänen.
I korta drag :P. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Just ja, glömde sätta slutdatum. Kan väl säga måndag 29e mars klockan 17:00.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
surt att det kostar ca 2.000:- att byta ägare på en .nu
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Haha. Det här var den roligaste domänauktionen jag sett! Vad var den briljanta idén med Ostkuk.nu?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Sälja ost gjord på flensost till dumma tyskar tror jag...
Tycker man behöver ha ostkuk.se för att inte riskera att någon utnyttjar ens fina varumärke otillbörligt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag håller med., även .de borde anses som en självklar investering i sammanhanget.
Ps. Never Mind the Bollocks är en lysande platta. Bäst är "Bodies" och "No Feelings" om ni frågar mig.
![]() |
Svara |
|
|