FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker personligen bättre om cellsynt, dom är roligare att ha att göra med och deras API är kraftfullare än MOSMS är i standardutförande. Dessutom erbjuder cellsynt även betalnummer man kan ringa in och debitera telefonen på vilket är trevligt.
Så, om du har lite koll på programering rekommenderar jag cellsynt, är du helt novis och vill ha det väldigt enkelt så rekommenderar jag MOSMS. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
|
Citat:
Dock tror jag att du har mycket att vinna i framtiden på att inte vara så lat att du inte orkar fråga efter prislistan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
|
Citat:
Har du gott om trafik så får du bättre avtal osv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Vi leker med tanken och säger att min sida har ungefär 30.000 unika besökare i månaden och att det registreras ungefär 500-700 nya användare varje månad. Om en medlem då köper plusmedlemskap för en månad, 30:- får jag då behålla 28:- och Cellsynt tar 1:- och operatören tar 1:-? Med andra ord, ju bättre trafik man har, ju mer får man behålla alltså? Om jag har tillräckligt mycket trafik, så tar inte Cellsynt en krona eller vad? Senast redigerad av StateCollapse den 2010-03-21 klockan 17:14 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
|
Citat:
Har du 1000st betalande medlemmar per månad så får du bättre avtal än om du har 10st betalande medlemmar per månad. Cellsynt är människor till skillnad från MOSMS. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Även Mosms går att förhandla med om man har bra sms-trafik.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|