FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu har vi fått in lite Homeenter-kampanjer. En Solsidan säsong 2 för 1 kr och en förhandsbokningskampanj på nya Pirates för 1 kr.
Tänkte även fråga vederbörande om ni har några synpunkter på vår relativt nya annonspool? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bumpar lite för att jag tänkte tipsa lite om vår nya survey som vi har fått ut idag.
Alla som deltar får en gratis kryssning med Silja Line. Mycket trevlig survey som har gått väldigt bra under dess första dag. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
|||
Nykomling
|
hej
kan man bli annonsör gratispå non affalitföretag? har webbshop och redo att betala 100 per sale vh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Martini,
Vist kan du köra enbart kampanjer som enbart ger ersättning på sale, generellt placeras sådana kampanjer på Frossle. På Affelix jobbar vi oftast med CPL, CPC eller CPM. Jag har svårt att utveckla mitt svar mer än så då jag inte vet vilken produkt eller målgrupp det gäller. Vill du diskutera detta vidare och få ett mer detaljerat svar kontakta gärna vår account manager Linus ([email protected] eller 0707-26 20 54) för mer information. MVH Emma, publisher manager |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
|||
Nykomling
|
När man söker på "Fast and Furious 5 för 1 kr" på google se så kommer ni på topplats före min (och andra av era affiliates) sida. Ni bör väl inte själva ligga med där?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
/ Emma |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Har ni stöd för EPI Callbacks. Tillåter ni också privatpersoner under 18 år att registrera sig? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Hej Frecka, Ja, vi har stöd för EPI och Callback. Generellt tar vi inte in privatpersoner på Affelix utan hänvisar då till vårt systernätverk Frossle. Inte heller tar vi inte personer under 18 år. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
|
||||
Medlem
|
Tänkte först säga "Hej!"
Jag är den nya K.A.M:en på Affelix.com och Marcus heter jag. Kommer vara den som till största skriver i den här tråden. Tänkte också tipsa om att vi har fått in över 10 kampanjer senaste dagarna som ni mer än gärna får kika på! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
|
||||
Medlem
|
Stayhard.se
Vitalas Svenska lotto Hyresverket Cellbes Bet-at-home Markets.com Basoota Har anslutit sig som annonsörer/lagt in nya kampanjer. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|