FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej Davve,
Du verkar syfta på Frossle.com, för vad vi kan se är det där du genererat intäkter. På Affelix har du inte haft några aktiviteter. Det är skillnad på uppläggen i dessa nätverk. På Affelix godkänns alla aktiviteter direkt, men på Frossle blir pengarna tillgängliga när annonsören betalat in fakturan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Såg nu att ni har ändrat status på mina klick... Bra, hur lång tid tar det normalt innan dessa blir tillgängliga?
Senast redigerad av Davve den 2010-11-23 klockan 10:08 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det tar vanligtvis en månad.
Skapa en utbetalning i vår kontrollpanel så kommer de att bli utbetalda så fort som möjligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Instämmer med ovanstående talare. Kom ihåg att transparens är allt.
Och att jag publicerade ett inlägg om er i min blogg förra veckan. Inte vill man att jag ber mina besökare besöka en sida där saker inte riktigt står rätt till ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Affelix, inget svar? Dåligt!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är affiliate/nyårstävlingen avslutad? vilka vann?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ja, nu är den avslutad och vi har dragit alla lotterna.
Vinnarna av nyårstävlingen kommer här: 1. Undertexter.se (Sony Ericsson X10 Mini PRO) 2. Adromi (2 st biobiljetter + 2 st biomenyer) 3. SubtitleSource.org (2 st biobiljetter + 1 st biomeny) 4. GratisGuiden.se (2 st biobiljetter) 5. Blienvinnare.com (2 st biobiljetter) 6. Frilla.se (2 st biobiljetter) 7. Presentbutiker.se (2 st biobiljetter) 8. Tkj.se (2 st biobiljetter) 9. Nyhetspressen.se (2 st biobiljetter) 10. Cocoboi.se (2 st biobiljetter) Grattis till alla vinnare. Priserna kommer att skickas nästa vecka. God fortsättning! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Intressant att ni fortsätter att inte svara på de tidigare frågorna, vad är problemet? Just nu vågar man inte använda någon av era tjänster ifall ni ska hålla på såhär.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
1. Vi följer det som står i våra villkor där det står följande under Utbetalning: -"Privatpersoner i Sverige får ersättning utbetald som lön av Affelix och ett schablonavdrag för arbetsgivaravgift och inkomstskatt kommer att dras av innan utbetalning. Publishers har ej rätt till sjukersättning eller semesterersättning." (källa: http://affelix.com/se/terms) Dessa schablonavdrag för arbetsgivaravgifter och inkomstskatt är lagreglerade. De avdrag som vi gör gäller för alla våra publishers, och om vi drar för högt så kommer vederbörande att få tillbaka detta på sin skattedeklaration. 2. Nu godtar vi bara publishers med företag som innehar F-skattesedel. 3. De publishers i vårt nätverk som har blivit berörda i våra ändringar gällande företag och privatpersoner har blivit informerade per mail eller per telefon. Om ni har några fler frågor så är jag mer en glad att hjälpa er per telefon eller per mail. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|