FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det går att sköta fakturabetalningar själv utan problem alltså ? Speciellt om man inte har så mångra ordrar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Man kan sköta all bokföring själv, man kan leverera alla paket själv, man kan sköta all fakturering själv, man kan sköta all kundtjänst själv och mycket där till. Frågan är hur mycket man får ut av detta och min gissning är att butiken är lika stor/liten och omsätter ungefär samma belopp nu som om 5 år. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Bättre att lämna bort till någon som gör det åt en. Självklart är det olika från fall till fall, men folk har i allmänhet svårt att värdera sin egen tid. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Du ska vara bäst på att sälja dina produkter. För att vara bäst på det kommer det som vi alla vet mycket arbete runtomkring som alla gånger inte är så roligt eller givande. Istället för att fokuserar på att göra det man själv är bäst på blir det lätt att man får göra allt. En dag kan då se ut som följande: Töm boxen/hämta post Svara på kundtjänst Beställa varor Packa beställningar Skicka fakturor Betala fakturor Mer kundtjänst Packa och leverera beställningar SLUT PÅ DAGEN. Vad får en sån här butik för utveckling? Nu har jag förklarat vad jag menar. Fungerar faktureringen för dig så är det kanon. Men kom ihåg att värdesätta din egna för utan din insatts finns det inget bolag kvar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det går alldeles utmärkt. Nu har jag inte drivit någon webbutik, men jag hanterade cirka 200 fakturor per månad för något år sedan och det gick ju åt lite tid till det, men det är klart det går.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag förstår vad du menar gson, men i mitt fall är det inte värt att låta någon annan sköta det ännu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Underbart. Då kör jag faktiskt på det själv.
Jag förstår vad ni menar dreamlogistics, men jag tycker att man ska göra så mycket man hinner själv till en början. Speciellt om man inte har en större verksamhet. Det är bra att kunna göra saker och ting själv innan man lämnar ut det till andra. Senast redigerad av Lancelot den 2010-03-18 klockan 12:46 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Absolut bra att ha järnkoll innan man lägger ut det till andra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Precis. Har mailat Creditsafe nu. De ska ringa mig i veckan.
![]() Någon som har prutat lite med dem? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|