FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tror jag varit kund hos Binero sedan 2005 eller ännu tidigare, alltid varit ett stabilt hotell och de har förbättrats hela tiden.
Om man ska klaga på något så är det senaste uppdateringen, då de tog bort iMagick till PHP utan förvarning ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Mycket bra, nu har jag äntligen samtliga av mina sidor flyttade till Binero. Hoppas migreringen kommer igång snart och blir felfri.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Snyggt. Mer utrymme känns väl bara bra. Att det finns en övre gräns behåller väl seriösiteten. Det är mätbart och inte orealistiskt. Endast när det står obegränsat vet vi att det är omöjligt att leverera.
Översäljningen är ett faktum överallt och bör inte ses som negativt av någon faktiskt. Handlar bara om att vara så effektiv som möjligt - då man vet att vid viss högre volym kommer inte alla utnyttja sitt utrymme. Man kan på så sätt ge de få som kanske behöver lite mer den möjligheten utan att för den delen höja priset för alla. Vi har "bara" 10 GB utrymme i vårt paket. Man kan nog säga att både vi och binero vet att 99.9% klarar sig fint med det. Kan dock se någon sajt som vill köra hårt med video som kanske både uppskattar mer utrymme och trafik. Sämre blir det oavsett inte för andra. :-) Roligt att det händer lite! Snyggt jobbat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Registrerade ett konto i går och första intrycket är ju inte direkt possitivt..
6 av 10 inloggningsförsök resulterar i 500 - Internal server error. There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed. Där det står att man ska ange Kundnummer för att logga in så fungerar inte kundnummret men däremot e-postadressen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() Men går jag in på Support och väljer Kontrollpanel så behöver jag inte logga in ![]() Flimmrar någon gul ruta som jag aldrig hinner läsa men inkoggad på kontot är jag Inloggning för webbmailen fungerar inte heller....ingen kontakt med IMAP-server blir resultatet där ![]() Senast redigerad av Hamilton den 2010-03-16 klockan 14:05 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Längtar tills dom nuvarande kunderna får det nya systemet
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kommer man ligga kvar på samma IP-adresser (www respektive mysql) efter migreringen?
Hur lång tid kan det handla om innan det är klart? Veckor? Månader? Halvår? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Till hösten beräknas det vara klart men det kommer ju att ske kontinuerligt så det kan mycket väl gå snabbare.
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |