Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Binero 2.0 - Nu 3333% bättre!

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-03-12, 11:59 #1
Urme Urme är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 108
Urme Urme är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 108
Tror jag varit kund hos Binero sedan 2005 eller ännu tidigare, alltid varit ett stabilt hotell och de har förbättrats hela tiden.

Om man ska klaga på något så är det senaste uppdateringen, då de tog bort iMagick till PHP utan förvarning
Urme är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-13, 00:48 #2
Timofey Timofey är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 2 041
Timofey Timofey är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 2 041
Mycket bra, nu har jag äntligen samtliga av mina sidor flyttade till Binero. Hoppas migreringen kommer igång snart och blir felfri.
Timofey är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-15, 05:40 #3
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
Snyggt. Mer utrymme känns väl bara bra. Att det finns en övre gräns behåller väl seriösiteten. Det är mätbart och inte orealistiskt. Endast när det står obegränsat vet vi att det är omöjligt att leverera.

Översäljningen är ett faktum överallt och bör inte ses som negativt av någon faktiskt. Handlar bara om att vara så effektiv som möjligt - då man vet att vid viss högre volym kommer inte alla utnyttja sitt utrymme. Man kan på så sätt ge de få som kanske behöver lite mer den möjligheten utan att för den delen höja priset för alla.

Vi har "bara" 10 GB utrymme i vårt paket. Man kan nog säga att både vi och binero vet att 99.9% klarar sig fint med det. Kan dock se någon sajt som vill köra hårt med video som kanske både uppskattar mer utrymme och trafik. Sämre blir det oavsett inte för andra. :-)

Roligt att det händer lite! Snyggt jobbat.
johan1234 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-16, 03:41 #4
Hamilton Hamilton är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 47
Hamilton Hamilton är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 47
Registrerade ett konto i går och första intrycket är ju inte direkt possitivt..
6 av 10 inloggningsförsök resulterar i
500 - Internal server error.
There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.

Där det står att man ska ange Kundnummer för att logga in så fungerar inte kundnummret men däremot e-postadressen.
Hamilton är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-16, 11:16 #5
Hamilton Hamilton är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 47
Hamilton Hamilton är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 47
Citat:
Ursprungligen postat av Kjette Visa inlägg
Vi är medvten om att inloggningen via vår hemsida strular lite, dock kan du testa att logga in direkt till kontrollpanelen: https://service.binero.se, där får man inte felet.

Angående att det skulle stå något om ett kundnummer, vart hittar du det för övrigt? Vore intressant o veta

Hur som helst, vi beklagar givetvis för dessa fel som har uppstått och är något vi håller på att åtgärda.
Klickar jag på "Kontrollpanel" längst ner till höger på sidan så får jag upp detta:


Men går jag in på Support och väljer Kontrollpanel så behöver jag inte logga in
Flimmrar någon gul ruta som jag aldrig hinner läsa men inkoggad på kontot är jag


Inloggning för webbmailen fungerar inte heller....ingen kontakt med IMAP-server blir resultatet där


Senast redigerad av Hamilton den 2010-03-16 klockan 14:05
Hamilton är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-16, 15:32 #6
Hamilton Hamilton är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 47
Hamilton Hamilton är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 47
Citat:
Ursprungligen postat av Kjette Visa inlägg
Har du möjlighet att kontakta support så skall vi undersöka det närmare.
Så fort jag får en fungerande mail så ska jag göra det....för den sluta nämligen också att fungera iomed flytten till Binero.
Så nu har jag varken hemsida eller mail
Hamilton är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-16, 14:30 #7
cortexs avatar
cortex cortex är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2009
Inlägg: 147
cortex cortex är inte uppkopplad
Medlem
cortexs avatar
 
Reg.datum: Feb 2009
Inlägg: 147
Längtar tills dom nuvarande kunderna får det nya systemet
cortex är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-16, 15:30 #8
BjörnJ BjörnJ är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 971
BjörnJ BjörnJ är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 971
Kommer man ligga kvar på samma IP-adresser (www respektive mysql) efter migreringen?

Hur lång tid kan det handla om innan det är klart? Veckor? Månader? Halvår?
BjörnJ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-17, 10:25 #9
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av BjörnJ Visa inlägg
Kommer man ligga kvar på samma IP-adresser (www respektive mysql) efter migreringen?

Hur lång tid kan det handla om innan det är klart? Veckor? Månader? Halvår?
Det rättvisa hade ju varit att vänta med att lansera systemet för nya kunder till dess att alla befintliga kunder har flyttats eller att erbjuda ett lägre pris för året för befintliga kunder men som vanligt är det viktigare att locka nya kunder än att behålla sina gamla.

Till hösten beräknas det vara klart men det kommer ju att ske kontinuerligt så det kan mycket väl gå snabbare.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-18, 10:26 #10
Lyx Lyx är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 256
Lyx Lyx är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 256
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Det rättvisa hade ju varit att vänta med att lansera systemet för nya kunder till dess att alla befintliga kunder har flyttats eller att erbjuda ett lägre pris för året för befintliga kunder men som vanligt är det viktigare att locka nya kunder än att behålla sina gamla.
Håller med. Som gammal kund på Binero känner man sig inte särskilt prioriterad.
Lyx är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:38.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017