FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Att få på analytics.
![]() De ovanligaste länderna jag fått besökare ifrån är: Guadelope, Aruba, St Lucia, Botswana och Krygzystan. Undrar om man kan få Palestina eller Antarktis? Vilka analytics-länder saknar du på din site? Varifrån kommer dina ovanligaste besökare? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Grönland har jag fått några besökare från. Skulle sätta Myanmar/Burma och Swaziland i topp tillsammans med Nordkorea.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Om man bortser från länder utan elektricitet osv, så skulle jag tro att kommuniststaterna (främst Kina och Nordkorea) hör till de svåraste.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Nord Korea är nog stört omöjligt
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Kineserna verkar gilla mig
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Nej, Kina är inte svårt att få besökare ifrån. De verkar vara intresserade av det mesta som är på engelska. Skulle man ha info på mandarin så skulle man säkert få mycket mer!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har haft massor av besök från Antarktis och en hel del från olika afrikanska länder.
Antarktis-besökaren postade till och med en bild från sitt jobb :-) http://happymtb.org/forum/read.php/1...961#msg-779961 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Min bottenlista :P
En del länder jag aldrig hört talas om, t.ex. 140. Côte d’Ivoire 119. Greenland 120. Mauritania 121. Uzbekistan 122. Macau 123. Lebanon 124. Monaco 125. Angola 126. Senegal 127. El Salvador 128. Aruba 129. Benin 130. Papua New Guinea 131. Seychelles 132. Mali 133. Zimbabwe 134. Georgia 135. Bermuda 136. Costa Rica 137. Kazakhstan 138. Laos 139. Burkina Faso 140. Côte d’Ivoire |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Senast redigerad av petlin den 2010-03-02 klockan 13:00 |
||