FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Egenreklam är det allt, men däremot är det nog av allmänt intresse
![]() Är det någon på forumet som har koll på citynetworks avtal för domäner. Har de några dumheter som att man är tvingad att betala för förnyelse om man inte sagt upp domänen 30 dagar innan hos dem eller andra dumheter? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ni är för roliga! Läs tråden. En hel del besvikna ovan om att de missade tillfället. Vi gör detta en omgång till mycket för att just många missade det här på WN skall få chansen. Skall vi behöva läsa en gång till här samma sak - oj synd vi missade - för att vi inte skall kunna säga det i en tråd som var skapad av andra?
Ser smileys efteråt men blir ändå trött. :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
erdistroh - även om det är vår önskan att du stannar hos oss är du fri att göra precis vad du vill närsomhelst. Det finns aldrig några former av låsningar hos oss. Flytta om du vill, när du vill.
Lycka till att hitta lite bra .EU domäner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men det låter på dig som om ni inte har några sådan regler, det var bra. Då ska det registreras lite domäner då! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sorry för sent svar...
@eng3l - jo förstod att det var skämtsamt. Jag som du tycker det går lite väl långt... @erdistfroh - nix inga konstiga regler av något slag. Om du inte väljer att förlänga så löper den ut helt enkelt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Tror .eu kan slå sig in ganska bra faktiskt. Bättre än .net, .info och .org iaf.
Senast redigerad av Webb den 2010-04-01 klockan 16:40 Anledning: *kan inte ska |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tror också att .EU kan bli stark framöver. När vi säljer in drift för amerikanska spelföretag så är det en Europeisk spelare de letar efter - inte svensk, tysk eller dansk. Typiskt fall för en .EU domän.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har lite svårt att se det. de senaste åren har den Svenska delen gått från 79´till 78´och nu till knappt 81´(80 933).
En stor del av tillväxten för TLDn skedde dessutom för en tid sedan då EURid introducerade IDN-domäner. Men det är intressant att bara Tyskland har strax under 1 miljon registrerade .eu-domäner, men jag har iaf svårt att se en större tillväxt på Svensk marknad de närmaste åren, men jag kan förstås ha fel i det.. http://www.eurid.eu/en/about/facts-figures/statistics |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tar det ett steg längre - .us kommer de närmsta fem åren få acceptans i USA. :-)
Vi ser oss idag som svenskar - inte Europeer. När en amerikan frågar var du kommer ifrån är det oftast Sverige vi svarar med. Det ligger starka kulturella band här. Denna trend är dock från ett affärsperspektiv och även rent kulturellt på att sakta men säkert bli mer ett Europa. Visst - det ligger ett antal år bakom sådana förändringar - men jag tror trenden är där och men någon kritisk massa kan det gå fortare. Jag tror att när det väl ges acceptans för .eu på bredare front så kan det bli en naturlig sak att det är den lokala toppdomänen och .eu du reggar. Tror inte du har fel - dvs det kommer ta tid - men den långsiktiga trenden ligger mot ett mer homogent Europa och någonstans där för .EU en större roll. Vi får se. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|