FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Sjukt bra! Bokmärkt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för alla fina kommentarer!
![]() Kommer sitta och göra lite småfix under dagen, återkommer med uppdatering ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ja körde en mot aftonbladet inatt (youheardit nämde samma sak), listan blir otroligt lång, och hänger man inte med hela tiden så orkar man aldrig gå igenom hela i det utseendet den är nu.
Ja fick en liten idé nyss, om du radar upp alla (Inte centrerade utan till vänster, mycket lättare att läsa), sen lägger du dom i en "box" och efter var 10:e domän eller nått så kör du en border eller nått, någon typ utav avgränsare. De borde underlätta otroligt! Tillägg: Och du har hur mycket AJAX/Javascript som helst, då borde du väl kunna göra så att http:// läggs till automatiskt? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Och ja, "http://" ska läggas till automatiskt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Helgrym tjänst. Tack!!! Väntar med spänning på att .SE ska stödjas.
Bokmärker direkt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() edit: kul att du gillar den ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Angående stödet för flera TLD; kommer man kunna välja vilka/vilken man filtrera fram?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Den i särklass BÄSTA och mest ANVÄNDBARA tjänsten jag sett på väldigt, väldigt länge..
Jag är helt förbryllad. Tänkte "Orkar jag testa?" och efter att jag gett sidan chansen så bara.. ja jag är mållös. Jag hoppas att du är medveten om vad du har skapat, och att du kommer göra många människor rika på domäner ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Hade aldrig väntat mig en sån här våg av positiva reaktioner, tror det här är ett projekt jag måste vidareutveckla ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|