FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
En annan tld som verkligen passar namnet
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
PokerCompany.com som köpte poker.org avsöjar nu att de också köpt blackjack.org för 298,000 USD vilket blir den näst högsta köpeskillingen för en .org domän genom tiderna. http://www.dnjournal.com/archive/low...s/20100222.htm
Senast redigerad av eng3l den 2010-02-23 klockan 13:56 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Haha oj vilka summor för domäner. Men jag tror inte på så väldigt mycket pengar när det är executiv samtidigt som lågkonjukturen, men det är bara vad jag tror det
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag ser inga problem med att domäner går för dessa summor, det visar att det är otroligt viktigt att synas på webben. Och att det samtidigt finns pengar att tjäna här, en viktig signal till investerare som tills nu varit skeptiska mot webben och internet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
VIP
|
Tror inte den kommer gå för över $9.5.
Tror inte att .org är en vidare het toppdomän - kanske en del på kort sikt med för stora förväntningar bara. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har det någonsin funnits någonting annat än en parkeringssida med sponsrade länkar på den där domänen? Det gör ju nästan ont när ägaren slänger upp en 10 $ sida på en 10000000 $ domän.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Det har funnits massa olika grenar på den. Även ett TGP nätverk som gick i graven. Om det var dåligt betalt eller dåligt tålamod är upp till ägaren. Var jag god för lite mer än $15miljoner skulle jag köpa den. Speciellt nu i dag- Det är pengar i banken hur du en ser på det. Även fast jag lägger upp en "parked" hemsida. Dock så kommer Business.com på första plats i auktionensvägnar. Men skulle domäner som tillexempel realestate.com, rental.com, insurance.com gå ut till auktion, då skulle det bli nya rekord i priser på domännamn. Näe. Så ont gör det inte, om det gör det, då är det dags att bli mer självcentrerad. Som Jay Abraham säger, bli en "doer". Inte en som ser på när saker händer, eller låter andra saker hända en själv. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|