FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Får dock aldrig tiden, ska försöka igen i morgon. Kortfattat: En utav funktionerna är möjligheten att välja vart musik-länkarna ska peka. Via inställningspanelen så kan man välja GrooveShark, iTunes eller Spotify. Nu syns även låtar som inte finns med i någon utav nyss nämna tjänster. Vilket med andra ord betyder att alla låtar finns med som spelats på radio. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Med IE8 (8.0.6001.18702) och win xp får jag bara upp en XML-fil när jag anropar http://beta.radiofy.se.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Ska se om jag kan hitta felet i loggarn. Tack för buggrapporten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Provade att ändra till Grooveshark på beta sidan - sparade och sen när jag tryckte på en länk fick jag "Firefox vet inte hur den här adressen ska öppnas eftersom protokollet (spotify) inte är associerat med något program."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Felet som du angav: "Firefox vet inte hur den här adressen ska öppnas eftersom protokollet (spotify) inte är associerat med något program." är webbläsare-specifik. Det är helt enkelt så att din webbläsare inte vet hur länken ska öppnas, vi kan med andra ord inte göra något åt just de problemet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
EDIT: Är det så att man inte kan använda spellistorna på Grooveshark? För då är det ju inte konstig ![]() ![]() Senast redigerad av P3N den 2010-08-04 klockan 01:16 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Spellistorna verkar alltid vara kopplade till Spotify. Är nog tänkt att det ska vara så
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det har varit så uppenbart för min del, eftersom jag har byggt grejerna, att spellistorna går till Spotify. Har inte alls tänkt på att de kan missuppfattas. Tack för rapporten ![]() GrooveShark har inget öppet API som Spotify har, där av så kan vi i dagsläget inte generera spellistor till just GrooveShark. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag gillar inte designen på betan, använd den som är på den officiella istället.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |