| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Jag älskar din sida och jag har följer dig på twitter sedan länge
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Väldigt bra tjänst, har också lite dålig fantasi för att hitta ny musik så detta ska verkligen testas !
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Superhärlig sida! De ända jag kan kommentera på ett negativt sätt är att jag tycker du använder en för mörk svart. Förstår du vad jag menar? Jag tror de skulle bli behagligare om du kanske försöker köra med en lite mörkare grå istället..
Men de är bara ett förslag! Grymt bra sida hur som helst! Jag kommer att utnyttja denna sida MÅNGA gånger!
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Medlem
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Hur har ni löst det hela med länkning till iTunes? Hittar inget trevligt API för det.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Efter en massa jobb så börjar vi nu närma oss första beta-versionen av Radiofy 2.0
Jag tänkte skriva ett litet längre stycke om den nya versionen lite senare i kväll. Tillsvidare så skulle jag uppskatta ifall ni bokstavligt talat körde siten i botten. Testa vad den går får, lek lite. Skriv gärna vilken webbläsare ni har och ifall ni ser några fel. Tillsvidare kan jag avslöja att vi använder tekniker som: * Ruby On Rails * HAML (=> HTML5) * SASS (=> CSS3) * jQuery * Node.js * Ajax Push Engine * Beacon push * Libspotify * Heroku * PostgreSQL * Sinatra * Github I fall det är så att någon är intresserad. Här kommer en länk: http://beta.radiofy.se Citat:
![]() Sök efter itunes api |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Oj, köpte NRK in sig? Tufft!
Perfekt för oss som lyssnar på radion på väg till jobbet och vill fortsätta lyssna ![]() Och ja, jag bor i Norge
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | ||
|
|||
|
Bara ett inlägg till!
|
Jag kör själv inte med spotify men både sidan och ideen var riktigt smart, diggar den verkligen!
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#10 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Vad är nytt funktionsmässigt? Jag gillar upplägget med den nya designen, men tyckte bättre om gamla färgschemat/loggan.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|