FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur har ni löst det hela med länkning till iTunes? Hittar inget trevligt API för det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Oj, köpte NRK in sig? Tufft!
Perfekt för oss som lyssnar på radion på väg till jobbet och vill fortsätta lyssna ![]() Och ja, jag bor i Norge ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag kör själv inte med spotify men både sidan och ideen var riktigt smart, diggar den verkligen!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fräck/bra idé. Snyggt utformad. Tummen upp helt enkelt
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Nykomling
|
Häftig idé!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Medlem
|
Efter en massa jobb så börjar vi nu närma oss första beta-versionen av Radiofy 2.0
Jag tänkte skriva ett litet längre stycke om den nya versionen lite senare i kväll. Tillsvidare så skulle jag uppskatta ifall ni bokstavligt talat körde siten i botten. Testa vad den går får, lek lite. Skriv gärna vilken webbläsare ni har och ifall ni ser några fel. Tillsvidare kan jag avslöja att vi använder tekniker som: * Ruby On Rails * HAML (=> HTML5) * SASS (=> CSS3) * jQuery * Node.js * Ajax Push Engine * Beacon push * Libspotify * Heroku * PostgreSQL * Sinatra * Github I fall det är så att någon är intresserad. Här kommer en länk: http://beta.radiofy.se Citat:
![]() Sök efter itunes api |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vad är nytt funktionsmässigt? Jag gillar upplägget med den nya designen, men tyckte bättre om gamla färgschemat/loggan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Får dock aldrig tiden, ska försöka igen i morgon. Kortfattat: En utav funktionerna är möjligheten att välja vart musik-länkarna ska peka. Via inställningspanelen så kan man välja GrooveShark, iTunes eller Spotify. Nu syns även låtar som inte finns med i någon utav nyss nämna tjänster. Vilket med andra ord betyder att alla låtar finns med som spelats på radio. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|