FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vad tror ni om denna logotyp istället för närvarande? Förenklat till enkel text. För enkelt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker den nya loggan ser ren och fin. Utstrålar mer "i tiden, stil & design" än "målarkurs för nybörjare på Vuxenskolan eller i Hyresgästföreningen i kvarteret" som jag associerade paletten med.
Möjligtvis kan du välja tre grå nyanser Mörkare: Konst mellan: Galleri ljusgått .se pröva att skriva allt i små bokstäver? (bara förslag) Du skulle ju kunna låta de grå/svarta nyanserna komma igen i designen ner i sidan, typ ersätta de beige tonerna. Det är inte för inte gallerier är vita o fotosajter är svarta, det lyfter fram färgerna i konsten. Det är därför jag föreslår vitt-grått-svart Kollade ditt galleri Timofey, älskar "Hon" Får väl tilläggga det att jag själv är konstintresserad och var med och öppnade ett galleri i Linné för många år sen, mitt latenta konstintresse fick mig nog att engagera mig lite extra i din tråd. Lycka till med detta projektet, har man själv en passion för innehållet/syftet på sin sida, då blir det oftast bra! Mvh / Annika Senast redigerad av Blomsterpassion den 2011-01-10 klockan 10:32 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
|
Annika, tack för dina tips och engagemang.
Jag har tidigare tänkt i dessa banor, men inte genomfört det, men nu är loggan klar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej!
Jag vet inte om någon redan har sagt detta men följande länk ger en SQL-error som säkert går att utnyttja när det gäller SQLi: http://www.konstgalleri.se/holm' |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||