FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag sätter härmed punkt för denna historia genom att förklara AdFair som en död spelare på den svenska marknaden.
RIP AdFair. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Adfair, kan ni maila mig och säga om jag har några utestående pengar hos er fortfarande.
Tack på förhand. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Som rubriken säger, dagens tips: Fly från AdFair!!!!!!!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jonas, du gör ju förstås som du vill. Jag tycker bara det hade varit effektivare (och mer förtroendeingivande) om du hade tagit fem minuter och skrivit ihop ett mail med en förklaring till dina publishers, istället för att tjabba med tre pers i den här tråden.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jo jag är enig där med dig. Kommer att göra det så fort jag fått styr nu i veckan på varför det inte funkat och att era utbetalningar är påväg så att jag kan ta allt som ligger. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Har ingen arfarenhet av AdFair men det ser uppenbart inte ut som de har kontroll över verksamheten av de svar som finns i tråden, frågan är om det är lika illa skött i exempelvis Danmark eller handlar det helt enkelt om fel person för den svenska delen?
Tror att det kan vara dags för AdFair att köra Fair Play istället för att inte köra namnet mer i botten här i Sverige. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Quitters never win, winners never quit
Det känns orimligt att jag ska ta bort denna tråden för att få något utbetalt, som er kollega från Danmark ringde till mig och begärde. Även om jag, på något vis, skulle lyckas få bort denna tråden - skulle jag då få ett ända öre utbetalt? Det lär jag aldrig få reda på. Nu skiter jag i detta. Det har varit dyra läropengar men jag går vidare. Grattis AdFair - ni vann! Tack och hej. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Att dom begär detta kan nog bero på att tråden är plats 4 hos Google när man söker på AdFair. Vilket dom kanske inte är sugna på. Jäkligt ful stil av AdFair att kräva något sådant, snacka om att vilja sopa detta under mattan. Dom flesta vet nog att förr eller senare så kommer skiten under mattan att synas och då brukar det stinka också... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Som du vet och som du själv sa när du talade med Henrik att du inte själv hade koll på din fusktrafik som vi har dokumenterad. Vi betalar inte ut så länge det handlar om den faketrafik som du levererat. Allt finns som du redan vet dokumenterat och visst, vi kan lägga ut det på forumet även men känns inte som det behövs. Du kan om du vill få all trafik av oss du genererat och posta det här på forumet. Därför sa Henrik till dig att starta en tråd när man inte har koll på sin trafik och där vi kan dokumentera det är fel. Det förstår du säkert. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|