FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Om kunden upplever att app-poolen startas om så ofta som han beskriver känns det som att värdet för omstarten är alldeles för snävt satt.
För att undvika problem så har vi lagt varje kund / webbplats i egen pool som det körs en recycling efter standardvärdet (RTI) till 1740 minuter, då upplever inte kunder att det är så ofta (var 29 timme) samtidigt som att om en kund kodat illa så påverkas inte andra kunder, samma sak när någon pool stannar så drabbas på kunden som orsakat problemet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Vore himla bra om Surftown gjorde nåt åt detta. Jag gillar Surftown, om man bortser från detta med sessionsdödandet
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Jonathan, kommer ni göra nåt åt detta?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det kan jag tyvärr inte svara på just nu. Jag har fört informationen i denna tråd vidare till våra Windows-tekniker, och det är tyvärr allt jag kan säga just nu. Men jag ska försöka komma med mer/ny information så snart jag har någon.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Perfekt att ni tar upp det till intern diskussion. Man tackar
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Några webhotell blev det
![]() Testade Binero istället, men gick inte på grund av deras medium trust inte funkade med Microsoft Chart. På nästa bara och testade global-access och där ser allt fin fint ut, så nu flyttar vi ![]() Inget ont om surftown(som jag ligger kvar hos med annan domän), var nog bara min site som var lite overkill för privatkonto där. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|