FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Säljer www. ladybyng .se - som jag drivit som blogg sedan början av juli 2009.
Drygt 120 inlägg har publicerats sedan dess, med ett glapp i december (1 inlägg) och fram till den 20 januari (0 inlägg). Antal besökare i snitt för de första månaderna: jul: 56 aug: 57 sep: 66 okt: 75 nov: 52 dec: 17 (sajten låg offline i några veckor i dec och jan) jan: 40 feb: 84 Som stor hockeyentusiast drog jag enbart igång sajten för att kunna få skriva av mig. Vill man utveckla det hela finns säkert god potential i projeketet. Bevakningen av NHL-hockey (i form av artiklar och analys) är extremt begränsad i Sverige. Jag har inte gjort en uns marknadsföring, och av någon anledning tillströmmar besöken när jag publicerar nytt material. Twitter-konto med omkring 25 prenumeranter ingår. För att öka intressefaktorn kan jag naturligtvis fortsätta att skriva så länge som önskas (i praktiken borde mina och kollegas tjänster vara mer värda än själva sajten)- Eventuell budgivning sker via PM och startar på 2000 kr. Jag säljer som privatperson. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Vad innebär det att du kan fortsätta att skriva så länge som önskas? Du är alltså intresserad av att fortsätta att skriva om NHL fast du vill helt enkelt inte driva själva sajten längre?
Förtydliga gärna vad du menar med ett exempel så att man inte missförstår dig. Mvh Anders |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag kan fortsätta driva sajten exempelvis säsongen ut (juni), det vill säga att jag fortsätter skriva och eventuellt rekryterar skribenter (jag har ett nätverk jag inte använt mig av än). Vill köparen att jag fortsätter längre än så, får vi komma överens om ett vettigt upplägg. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|