FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag instämmer med övriga. Jag kan lägga till att faviconen inte ser så bra ut, speciellt inte när man ser logon (som ser bra ut) samtidigt. Det skulle kunna bero på omskalning. Den kanske ser bättre ut i andra webbläsare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Anledningen till min fråga är att det är olagligt att "snylta" och med tanke på att det är en organisation med ett 90-nummer så är det inget som ses på med blida ögon. Om de inte har ett godkänt samarbete med organisationen i fråga så bör de antingen ordna det, vilket vore det bästa, eller ändra texten enligt Kaugesaars förslag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||||||
|
|||||||
Medlem
|
Oj! Tack så mycket för uppmerksamheten!
![]() Jag skall försöka besvara allas kommentarer så noga jag kan! Jag ber om ursäkt att jag inte har varit inne på wn fören nu, men de var för att jag drog iväg till heron city igår. Men nu ska jag ta tag i detta! Vi börjar med: Jag la in ett Beta märke på loggan för att visa dom att detta bara är en beta version. Att den inte var klar.. Jag tog bort märket nästan direkt efter att jag la upp sidan här. Så den är redan borta. Borde ha laddat upp den nuvarande versionen .. Men den skiljer bara sig med Beta-märket.. Men bra att du sa de! Den är borta! Trycket ser du både på förstasidan och på informationssidan. Du har även en förklaring vad trycket innebär på informationssidan. Tycker du att jag borde göra om och försöka tydliggöra detta på ett bättre sätt? Eller hade du bara missat att läsa? Dom hade tydligen hittat något tryckeri som var relativt billigt enligt dom. Tryckeriet tar lite mer än 100kr per t-shirt för att trycka. Så dom skänker 30kr av 50kr. Dom måste ju också gå i vinst och kunna betala reklam och så vidare. ![]() Citat:
Citat:
hm, smart tänkt! (vad bra att de finns hjälpsamma personer!) Citat:
Får tänka ut något smart och klyftigt i den meningen.. Citat:
![]() Citat:
Citat:
Tack Hjorten för all bra kritik! Ska verkligen ta åt mig av allt! ![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Men tack för upplysningen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||||
|
||||||
Medlem
|
Citat:
![]() Citat:
![]() hm, jag tror de? T-shirts? T-shirtarna? T-shirt? hmm.. Vad hade du skrivit istället? Citat:
Citat:
![]() Man kanske kan skriva att man garanterar att man skänker pengarna? Eller finns de något annat bra sätt att bevisa att man verkligen skänker pengarna till hjärt- lungfonden? Citat:
Sidan är tänkt att bara vara en informationssida. Sidans adress kommer bara finnas på UF-mässan i strängnäs. och på de informationsblad som skickas ut till folk.. Men jag har försökt diskuterat med dom att de är lika bra att fixa så att man kan beställa direkt på sidan. Så de kommer nog så småning om ![]() Tack för den tid du lagt ner på oss! STORT TACK! |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Min css kod för bakgrunden ser ut så här: #bodystart { background-image:url(Bilder/BGStart.jpg); background-position:center top; background-repeat:no-repeat; margin:0; padding:0; } HTML: <body id="bodystart"> </body> Kanske har med att bilden inte ligger i själva bodyn? alltså jag menar. att man ska skriva i csskoden såhär istället: body { background-image:url(Bilder/BGStart.jpg); background-position:center top; background-repeat:no-repeat; margin:0; padding:0; } |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Bakgrunden vet jag inte.. :S Någon som kan hjälpa mig? (Läs kommentaren ovanför denna..) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Ska se över detta. Kanske kan göra den mindre direkt? Förresten är den i PNG format? Gör de något?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() ![]() |