FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Säljer nu min festival design som jag inte fick tid till att utveckla för jag har så många andra projekt på gång.
PSD & HTML/CSS följer med. Screen: http://syscon.nu/design.png Startbud: 500kr Bud skickas via PM på denna sida. #EDIT: Eftersom att önskemål på självaste "koden" av denna layout vill synas. Så laddar jag upp detta, html & CSS. Fil: http://marshplus.se/images/festival_kod.rar Senast redigerad av snuffish den 2010-02-03 klockan 01:38 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Finns det absolut ingen som är intresserad?
Sänker till 300 kr. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det med kod eller bara design ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Som tidigare postare, HTML/CSS + PSD ingår.
Den är uppbyggd efter W3C standard. Senast redigerad av snuffish den 2010-02-02 klockan 03:28 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
det blir ju lite grisen i säcken när man inte får se kodningen alls dock
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Så såklart att jag inte lägger upp den så att ni bara kan kopiera ner den till eran lokala dator. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Skumt resonemang! ALLA sidor går att kopiera ner till lokal dator.
Är sidan färdigkodad vill möjligtvis köparen se vad han köper. Du säljer då rättigheter till denna sida, och rättigheter går inte att kopiera till lokal dator. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Hur ska te.x. jag veta att du använder dig utav sidan jag erbjuder? Det är i princip omöjligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
snuffish, nej hans resonemang är ganska vanligt, du kan helt enkelt inte förhindra det, om du inte vill visa kod så kan du inte räkna med att någon lär vara intresserad heller..
Det är som att säga, köp min bil, men du får inte provköra den för du kan stjäla den.. Gör såhär, ta en bild eller kopiera ett urplock av koden som är representativt för hur du kodar, ur både css och xhtml. På så vis kan du visa vilken klass koden håller utan att ge ifrån dig allting. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|