FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
- Firefox - IE 7 - Chrome - Safari WinXP Pro I Safari ser det ut så här för mig: (CSS problem?) ![]() Senast redigerad av WebboT den 2010-01-15 klockan 23:26 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
|
Känns snarare som safari problem, se http://jigsaw.w3.org/css-validator/v...egensajt.se%2F
Men varken på sidan eller i den bild du bifogade kan jag se en tredjedel grönt dessvärre, så jag vet inte vad jag ska göra. Så här ser safari ut för mig: ![]() Men jag är inte förvånad över Safari problem, mina tre supportforum är överfulla med anmälningar över en massa konstiga problem med safari och speciellt när det gäller phpbb3 forum. Min rekommendation är att avinstallera safari och installera något annat. Senast redigerad av Danielos den 2010-01-15 klockan 23:38 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Mycket märkligt. bakom ÅN är det 100% grönt f6r mig..... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
|
Skumt, så här ser det ut i FF 3.5.7 för mig:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag ser också det gröna, även i era skärmdumpar... om jag öppnar basic.gif och zommar in i PS syns det lite tydligare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag använder:
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7 (.NET CLR 3.5.30729) Upplösning: 1680 * 1050 om det kan va till nån hjälp..... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Test.
Kan du se den gröna 2;an i denna bilden? ![]() |
|||