FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är detta ett aktivt forum?
Ni borde ha iallfall så att man kan få ett mail när någon svarat på en tråd som man har haft... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
![]() Om jag inte har helt fel så kan du gå in på "Min kontrollpanel" > "E-Postinställningar" och kryssa för "Aktivera 'E-post meddelande' som standard?" så får du mail när någon svarar på dina inlägg. Förresten. Eftersom du är ny på forumet så kanske du kan presentera dig själv ?
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Visst, kan jag presentera mig själv. jag heter Marcus Anzengruber och driver sajten Snabbstart (2500-3000 unika dag). Är väll inte så duktig på att programera (typ 1 vecka på ASP på 3 veckor) fast ska väll lära mig någon gång. Duktig på videoredigering och halvbra på Photshop (halvbra eftersom jag vill ju inte skrytra och jag vetju inte hur duktiga alla andra är :-)). Går i 8:an i STOCKHOM (sverigers bästa stad) hittade forumet genom Webmaster.nu:s bannerbytes annonseringssystem (har även ett länken på www.tv.nu fast har inte klickat på den)
Det var allt om mig, Eller inte =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Administratör
|
Välkommen!
Admin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tjoho!
Va är detta för stil va ingen har ens frågat vad jag heter <_< ännu mindre om en presentation :angry: (är på skrivar stigen) Jaja...Jag heter Tom Ringström och hmm...ja vad va det nu igen jo jag driver webbutiken Svenskmod och diverse andra sidor som jag har gjort designer till och är lite halv webbmaster över. Är faktist rätt bra i photoshop 7.0 håller även på att lära mig 3D studio max 5. Har gått en kurs i webbdesign varade ca 4 månader med 2 gånger i veckan (mer som en privat kurs) sen har jag grejat med webbdesign och kodning i ca 4 år nu totalt (inte så länge med det duger för mig). Ska snart börja plugga php och mysql ordentligt och fräscha upp mina andra kunskaper (om jag hade några) en anning. Som ni säkert ser stavar jag som en gammal grön kråka ibland, det är bara för att jag inte överlevde svenskan i grundskolan ![]() Jaja nog om mig nu för nu ska jag gå ut och titta på brännder eller något liknande B) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
Då får vi ta en öl nån dag. Admin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hejsan igen
Japp i Trollhättan ja. Men måste vi ta en ÖL?! det smakar ju bara &%?#"£$@€[ skit. Vill inte vara negativ men det gör det ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
![]() ... vet inte vad forumets regler säger om att inte dricka öl ... hehehe nu får vi kanske skärpa oss. Admin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nu blev jag tvungen att skriva igen
![]() ![]() Nja det är inte där skon klämmer faktist ![]() |
||