FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hallo
Klurar på ett litet problem och hoppas alla smarta medlemmar här kan hjälpa mig. om jag kör droppshipping så vill många kunder ha faktura men när de reggar ordern på min sida har jag inte det men de som skickar varorna och tar betalt har.Jag vill då inte regga bolag mm då jag driver detta från utlandet bara för att erbjuda faktura, så hur kan jag lösa detta?Kan man på något sätt tillsammans med min leverantör länka min fakturamodul via hans shopp?och sen vidare till kreditor. Får väl snacka med kreditor men chansar här att någon har fixat detta problem. Mv Börje |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Ingen som har en ide om hur man kan lösa detta problem,Ingen som jobbar med droppshipping i Sverige med svenska företag?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Åtminstone för några år sedan gick det bra för ett utländskt företag att använda Kreditor för fakturor till svenska kunder. Företaget hade svenskt bankkonto, men ingen filial i Sverige. Då var det dock produkter skickade från eget lager. Om det är någon skillnad när det gäller dropshipping vet jag inte. Jag tror att försändelserna måste vara spårbara.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|