FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hallå jag har hyrt en programerare som har hållit på i tre månader nu
med en res jämförelse sida. Jag kan själv ingenting om api xhtml java, och vad som behövs, men jag tror inte han klarar av jobbet. han har fått api och tydliga instruktioner, på engelska han sitter i Indien. Min fråga är denna är det ngn som vet om det är svårt för en som kan, när han får alla instruktioner api och support från dom som tillhanda håller api så här långt har han kommit länk www.res-billigt.se/test Tacksam för svar då jag vill byta programerare Leif |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag ser verkligen inget som fungerar. En sökning på städer ge ringet. Med koder (STO <-> BKK) ger helt fel resultat vad gäller flygplatser.
Senast redigerad av Helix den 2010-01-02 klockan 20:07 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Utan att vara sån, men man får vad man betalar för.
3 månader är en väldigt lång tid om man har en klar plan med instruktioner osv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Såg inte att det var 3 månader. Då är det otroligt dåligt. Ser inte ut att ngon har arbetat med det mer än en arbetsdag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
ok tack då ska jag avsluta sammarbetet.
och söka ngn som kan! ngn som vet ngn som kan till ett bra pris ? Leif |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ett par synpunkter:
1.) Flygdata är jävligt komplicerat, har man inte jobbat med det tidigare kan man säkert snurra in sig. 2.) API kan ju vara både bra och dåliga. 3.) Jobbar man heltid 40-50 timmar i veckan i tre månader utan att ha lyckats prestera något att visa så har man hittat fel person. Skulle rekommendera dig att lägga in ett inlägg i jobbmötet (om någon moderator är vaken där) så lovar jag att många här kan hjälpa dig ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ett par synpunkter:
1.) Flygdata är jävligt komplicerat, har man inte jobbat med det tidigare kan man säkert snurra in sig. 2.) API kan ju vara både bra och dåliga. 3.) Jobbar man heltid 40-50 timmar i veckan i tre månader utan att ha lyckats prestera något att visa så har man hittat fel person. Skulle rekommendera dig att lägga in ett inlägg i jobbmötet (om någon moderator är vaken där) så lovar jag att många här kan hjälpa dig ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hoppas att han kommit längre än det som syns. Det kan ju vara mycket jobbat "behind" som inte syns än eller? Annars är det tyvärr så att det där gör du på en halv dag typ.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |