FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
På grund av tidsbrist och ett nytt projekt så säljer jag Abonnemangen.se Sidan är enkelt uppbyggd med tabeller och har i dagsläget ingen administration, så alla inmatningar har gjorts direkt i HTML-filerna. Min tanke med abonnemangen.se var att lägga upp prisjämförelser mellan abonnemang för mobiltelefoni, mobila bredband, bredband och fast telefoni. Själv hade jag upplägget som följande: http://mobil.abonnemangen.se http://mobilabredbands.abonnemangen.se Alla ikoner på sidan är under GPL eller liknande enligt iconfinder.net. Och så till det relevanta - inkomst. Jag har plockat ut lite statistik för mobildelen som är den enda som bringat inkomst. Statistiken är från November månad till idag som visar att sidan har en liten inkomst. Någon besökarstatistik har jag tyvärr inte. ![]() Startbud: 500 kr Minsta höjning 100 kr - Budtid 3 dagar - Om bud inkommer inom auktionens sista 30 minuter förlängs auktionen med ytterliggare 30 minuter Frågor? PM:a så lägger jag ut mitt svar i tråden. Senast redigerad av ors den 2010-01-01 klockan 14:42 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Hallå,
Jag kan bjuda 500kr på denna. Har du f-skatt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Säljer helst som privatperson ![]() / ors |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Budtiden slut 4:e Januari klockan 14.28 !
Har fått bud på 900 kr via e-post (Går tydligen inte att skicka PM till mig fast jag bockat i att det ska gå!!) Övrig info: Kollade upp vad utropstecknet i statistiken betyder och det står att Telia behöver fylla upp sitt konto innan fler utbetalningar görs. Det har hänt många gånger förut och det brukar vara löst inom en vecka eller två. ![]() Jag la in tradedoublerlänkarna i mitten av oktober och under den sista halvan av månaden genererade sidan endast 40kr via en sale hos Halebop, därför är statistiken tagen från november och framåt. ![]() Senast redigerad av ors den 2010-01-02 klockan 10:32 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej, ville bara förvarna om att budtiden snart är slut.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Bjuder 1000kr.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Noterat bud från Erik Stenman
![]() Knepigt, min WN-klocka går en timme fel därav blev auktionen en timme kortare än tre dygn, men vi kör på. Auktion slut om 10 minuter ![]() Senast redigerad av ors den 2010-01-04 klockan 14:19 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Bjuder 1100 kr.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Bud på 1100kr och auktionen förlängd till 14.58.
Har glömt skriva att jag har domänen hos loopia, där det är gratis att föra över. Senast redigerad av ors den 2010-01-04 klockan 14:23 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Bud inkommet via e-post på 1200 kr och detta inom de 30 sista minuterna så budtiden är förlängd till 15.28.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|