FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Låter jätte bra, kanske borde lägga upp en plan jag själv!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag slutade snusa i december för jag är AWESOME! Jag lovar att inte börja igen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Har inte gjort något löfte, men har "lovat" mig själv att ta tag i körkortet iaf. Behövs verkligen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Om man är en person som blir motiverad av det så säger jag verkligen! Jag tycker det är skoj att se fram emot allt jag kommer få göra och lära mig så för mig fungerar det super
![]() Man får akta sig bara så man inte lastar på för mkt, då drabbas man lätt av presentationsångest istället. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hm, jag blir motiverad ett tag... Sen går det över och jag får ingen presentationsångest alls, kanske är något som är fel?
![]() Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Haha,nej det är nog du som fungerar normalt. Jag har lite höga krav på mig själv, då får man presentaionsångest när man inte gör allt nu,nu,nu. Men sätt mindre mål då, under kortare perioder? Då hinner du klart med ena saken innan du blir omotiverad så kan du börja på nästa sen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jo men som läget är nu så behöver jag inte sätta några delmål i mitt liv för att nå dit jag vill. Grejen är nog att jag redan har kommit dit jag ville! Fick jobbet, i'm happy!
Fast.. Kanske borde lägga ner lite mer tid inom det grafiska, det vore något! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|