FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Medlem
|
Skönt! Nu är det över! Hade man beställt det där paketet så hade man känt sig så skamsen och otrogen mot den nuvarande leverantören!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Jag försökte få med två kunder som inte kände sig nöjda med sitt nuvarande webbhotell men vet inte om jag lyckades pitcha så de förstod. Byte av webbhotell uppfattas som krångligt och att deras webbplats samt email blir otillgängligt, även ifall jag försöker förklara att det inte behöver bli så. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
tag på den och pekat om den, ![]() Nu blir det iaf ett utmärkt tillfälle att testa på loopia i ett år, kommer precis lägligt till lanseringen av mitt nya projekt. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ligger domänen i annat konto hos Loopia så bör det ju skrika till/krocka, men om du raderar den domänen ur det "gamla" kontot, så skvalpar den ju "herrelös" hos Loopia och du kan ange den för ditt nya konto.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Banned
|
Jag uppgraderade mitt konto där jag har ett par domäner, och valde en av dessa så nu har jag ett webbhotellskonto med en domän kopplad och tre ytterligare domäner i kontrollpanelen. På så sätt aktiverades även mitt webbhotell direkt!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Medlem
|
Ångrade mig förra året att jag inte köpte ett konto så slog till direkt nu. Synd att man inte kunde få en domän för 1 kr i år bara. Lite snålt av Loopia att inte ha med det i år också
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]()