Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Säljer pormaskar.nu

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-12-07, 11:57 #1
pisod pisod är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2008
Nykomling

Standard Säljer pormaskar.nu

Hej

Jag säljer min domän pormaskar.nu som ligger 3:a på google med "pormaskar". Övertygad att går upp till 1:a

Besökare
1500 unika / mån

Innehåll:
- 15 artiklar varav en artikel är frågor om pormaskar och svar från hudterapeuter dvs expertinformation. Mailkorr kan ingå om ni vill.

- Artiklar sparade i mysql-databas. Inget gränssnitt för att skriva artiklarna.

- 1 ebok om pormaskar med 25 sidor. Den har jag själv köpt för 1000 kr av en skribent. Boken innehåller information och råd som råder bot på problemet med pormaskar. Bilderna är köpta hos bildbyrå. Ni får hela ägarskapet av boken jag förbinder mig att inte sälja den på annat håll.

- Betalningslösning är programmerad för att ta emot betalning från paypal. Testa hur det fungerar genom att fylla i formuläret på startsidan. Det ända som ni behöver göra är att byta ut paypal-id till erat id. Ert konto behöver gratis uppgraderas för att kunna ta emot betalning. Lösningen är programmerad så att den tar emot notifiering från paypal om betalningen är ok eller inte.

- Betalningslösnig är programmerad för att ta emot sms betalning från www.mosms.com. Det ni behöver göra är att skapa ett konto där och skapa en ny betalningskod och sen byta ut i koden.

- I båda betalningslösningarna får köparen ladda ner boken direkt efter köp och även en länk skickad till sin mail. De kan ladda ner boken i 24 timmar (detta bestämmer givetvis ni). Alla information om köpare läggs in i en databas. Mail skickas av koden till er som administratör när formuläret fylls i och när en beställning är genomförd.

Inkomster
- Adsense inkomster 7 jun - 7 dec $82 (560 kr)
- Inkomster beställda böcker 10st ( sen början på okt) 300 kr. Här kan man nog öka den försäljning kraftigt genom att göra köpsidan bättre och köpa adwords på relaterade sökord.
- Tradedoubler 7 jun - 7 dec 125.90 kr
Summa 6 mån: 560 + 300 + 125 = 985 kr

Pris startbud: 5000kr
Jag baserar priset på inkomster (1.5 x årsinkomst), eboken och programmering. Säljer som privatperson.

Budtid: Söndag 13 december om budet är över 5000kr, i annat fall utökas budtiden.

Vill ni ha hjälpt att installera på erat webhotell eller server hjälper jag till med detta för 200kr annars skickas allt i en zip-fil.

Anledningen till att jag säljer är att jag behöver pengarna eftersom den resa jag är på blev mycket dyrare än planerat. Sitter just nu på Gran Canaria när jag skriver detta. Kolla in mig på "alltomgrancanaria punkt com /Pierre_Söderman" (japp med ö) för att se vem jag är.

Detta är min första försäljning och säg till om jag missat något.

PM'a mig om bud

/Pierre
pisod är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-12-07, 16:01 #2
AndreasBylund AndreasBylund är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2008
AndreasBylund AndreasBylund är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2008
Vad baserar du på att du kommer ta första placeringen på sökordet "pormaskar"?
AndreasBylund är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-12-07, 21:00 #3
Nykomling

Nykomling

Skrev inte klart meningen "1:a om en inlänk till från en minst pagerank 1 sida" nåt i den stilen

/Pierre
Oläst 2009-12-16, 19:04 #4
Nykomling

Nykomling

5000 bjudet via PM. Håller auktionen öppen till fredag kväll.
Oläst 2009-12-19, 10:34 #5
Nykomling

Nykomling

Auktionen stängd, budet på 5000 antaget.
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:01.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017