FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Att skriva säljande texter är ett yrke så vitt jag vet. Och som resultat av den här annonsen får den här killen betalt.
Alltså, jag har skrivit en stor del av hans annons. Utan annonsen skulle han inte kunna sälja produkten. Förstår du att det spelar lite roll nu? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Säger som föregående..
Auktionen avslutas på lördag/söndag, jag är utomlands på semester och tar upp auktionen igen när jag är hemma. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Du skriver klar och tydligt att budgivningen var till i Torsdag kl 20:00. Du kan ju inte nu gå in och ändra och flytta fram det över en vecka. Mycket dålig stil. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Kommer hem po lordag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jaja, du kan stryka mitt bud med omedelbar verkan eftersom du verkligen inte vet hur man genomför en budgivning på ett ärligt sätt. Du skrev den 8/12 att auktionen slutar på torsdag, så kan man ju direkt koppla det till att du menar torsdagen som kommer alltså den 10/12. Men nu menar du på att det är den 17/12 som gällde. Sedan att lägga ut annons utan att ens veta när den avslutar eller så och sedan vara på resande fot mitt i allt känns ju verkligen Inte Seriöst. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu är jag tillbaka från min resa.
Eftersom denna auktion gått åt helskotta så börjar jag om. Startbud: 500kr Köp nu: 1200kr |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Wimpey, be admin låsa denna och starta en ny tråd. För mycket skit i denna, dessutom är det en bra design som du borde få såld.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Mjo. Admin var god lås denna.
|