FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag fick 9,30 SEK idag för ett klick på en av mina sidor...
Känns jäkligt högt... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Egentligen är Max(cpc) inte så intressant. Själv tycker jag snittpris och betalt per 1000 visningar är en bättre indikator. På en sida där snitt-cpc:n är 2kr varierar cpc:n mellan 0.05 och 20 kr så det säger inte särskilt mycket.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sarkasm på internet funkar inte så bra eftersom man inte kan se folks ansiktsuttryck eller höra röstläge. Det är också oklart om ditt inlägg är sarkasm eftersom 9,30SEK väl är ett högst "normalt" och genomsnittligt AdSense-klick.
Ord med mycket slantar per klick: Marknadsföring på internet – 129,74:- Sökmotoroptimering – 94,83:- Mobillån – 63,92:- SMS lån – 61,51:- Internetmarknadsföring – 58,95:- Bästa ränta – 45,32:- Audi försäkring – 44,92:- http://www.xn--jobbahemifrn-3cb.nu/s...ter-per-klick/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Fantasisiffror som INTE stämmer för fem öre.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Precis. Finns det någon annonsör som är så dum att han betalar 130 kr plus googles påslag för ett klick i kategorin Marknadsföring på internet?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja, det var mycket högt. Inom vilken kategori var det?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
$3.5 tror jag. Bank- och lånbranschen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
9 spänn är okej.
Thir13teen >> du menar att på top 7 mest betalda finns inte kontaktajter, erotiksajter, eller andra typer av betalsajter?? Marknadsföring på internet, Sökmotoroptimering och Internetmarknadsföring är nästan samma sak. Var har du fått dom siffrorna ifrån? förutom länken till den sidan, men den är väl din egen? Fruktkorg 38 spänn...!! Ha! Nej, det tror jag inte!! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|