Citat:
Ursprungligen postat av SweCat
jag tackade nej till intervju och talade om att en googling på företaget inte gav direkt något seriöst intryck. Fick då svaret att de som skrevs på nätet var bara skrivet av oseriösa företagare som inte borde vara företagare överhuvudtaget och inte klarade att förstå vad ett avtal var. Jag sa att med den inställningen så vill jag ännu mer absolut inte ha med er som företag att göra. Det var en rätt grinig säljare som lade på :-)
|
Låter som svaren man får från Hewal. Dom ringde mig ett flertal ggr och till slut svarade jag (jag visste att det var en försäljare) och då försökte dom pracka på mig deras erbjudande. Jag sökte snabbt upp företaget, 3e sökresultatet på Google gav mig mitt svar med en gång. Jag förklarade för henne i telefon att deras företag inte har fått så bra kritik, varpå hon lät förvånad, och när jag förklarade vad dom klagat på, så kom precis det svaret du skrev nu "ja men det är ju bara en massa folk som skriver saker för att dom inte förstår ett avtal. Om dom inte kan läsa avtalet, hur ska dom då kunna sköta ett företag?!"
Efter 20 min så tackade jag nej.. ville bara höra ursäkterna innan jag la på