FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
THL, Mattias, danski, ConnyWesth - punda? - knarka? Vilken trist attityd ni har. Tråden hade *lite* glimten i ögat. Svar som FredrikNas nedan är ju härliga.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Priceless och dra ett SMS-lån för att kunna finansiera cigaretter.
Det blir dyra cigaretter om det inte är räntefritt upp till... några timmar? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
..och så sjunk nivån ett snäpp på det här forumet med. ;-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Men alltså, du vill ha cigaretter. Som ngn skrev tidigare så är det väl bara att gå en promenad i den friska luften, och sen tigga 1 cigg av varje person du möter ute på promenaden. Om du tar 1 timme promenad lär du ju ha skakat ihop 5-10 cigg iallafall, då har du både fått promenad och några cigg. För dom 100:- var väl till ciggen om jag förstod det rätt? Lättare att fråga efter en cigg istället för pengar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tror att det är dags att avsluta tråden. Lite flum mitt i natten bör inte efterförljas av seriösa diskussioner mitt på dagen. Ber om ursäkt om jag dragit ner forumet ett snäpp. Tråden var inte speciellt seriös menad. Får tacka för alla humoristiska och sköna svar och ber om ursäkt till de som tar livet allt för seriöst och finner diskussionen olämplig.
Peace out. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Crazy Media - Seal of Approval
![]() |