FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Fast 950.000 kr bränner de flesta kommuner på hattar en dålig höstmånad... så en vettig domän är väl bättre då
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Han tänkte förmodligen att dom mailar över sekretessdokument, både från Sverige men även utifrån landet. Hur nu köpet skulle motverka att dokumenten hamnar i fel händer det har jag ingen aning om, förutsatt att det var det han tänkte på.
![]() Sen måste jag tillägga att det finns "faktorer" som kan påverka ett "värde" av en domän. Men "värde" kan ju vara försäljningsvärde, uppskattningsvärde m.m. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
I de allra flesta fall är detta "uppskattningsvärde" helt oviktigt för en "enduser" vars verksamhet kommer att använda domänen som en profil för sin verksamhet och då är det struntsamma om en domän värderats till en viss påse pengar om det inte finns någon intressent för den summan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Behöver jag påpeka att det finns andra som förstår, men
inte alla. Lev med det. Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
- tidigare i tråden så citerade du AnOnYmUs och kallade honom och eng3l neanderthalare http://www.wn.se/showpost.php?p=20331857&postcount=56 ..och nu är AnOnYmUs den enda på wn som förstår dig? ..tufft.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det här är bara för löjligt för att vara på riktigt!
Jag tror att MaxJohan är Tomas eller wn-straff som driver lite med oss (med glimten i ögat). MaxJohan, vem förstår dig? Jag skulle nästan vilja ta personen i hand. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
HAHA.. frihetsförtrykarnasforum...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Varför är då??? Och vad är löjligt, Jag har visat
på två feta slemiga översittare på det här forumet. Något mera behöver jag inte tilläga. Citat:
att du har hoppat på och angripit. Citat:
"utfrågningslek" efter att du har angripet dig med en drös nedlåtande påståenden i mångfald. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |