FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har funderingar på att sälja flyg-resor.se, det finns ingen statistik för sidan och den har aldrig varit utvecklad.
Ber om ursäkt för att detta inte är en rak postning men eftersom jag är osäker på om jag ska sälja den så är alla kommentarer välkomna. (Men vi behöver väl inte diskutera värden i bindestrecksdomäner va.. känns som alla kan avgöra den frågan på egen hand vid det här laget) Tar gärna emot bud eller förfrågningar via PM eller mail. Riktlinje för pris att i huvudtaget sälja den är "högt". Tack på förhand Tobias |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur ska namnet utläsas? Flyg & Resor?
Det som jag skulle säga drar ner värdet en aning är att om man Googlar "Flyg Resor" (utan citationstecken) så frågar Google "Menade du: flygresor" och man får upp sidor som har med flygresor att göra. Det gör att det blir svårt att få den att ens ranka på sitt eget namn. Just my 2 cents |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sant sant, mina tankar är väl mest att användaden ur seo synpunkt och sen slussa vidare till bättre domäner. Men som sagt, det är lite väl mkt att göra nu så därför jag funderar på att sälja den... men vi får se
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag bjuder 250 kr
//Micke @ flygresor.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack Micke men får någ tyvärr hålla på den för det budet, tror snapbacken kostade mer
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag bjuder 1000kr
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Köp-nu pris uppdaterat till nedan
Senast redigerad av Frost den 2009-11-25 klockan 10:47 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har varit lite för trigger happy med konfigurationen på nya Macen till kontoret så jag sätter ett sista priserbjudande på 4000kr/moms som gäller tills denna tråd återigen försvinner till andra sidan på...
![]() (Lovar att inte uppdatera den mer efter det!) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|